227281 family 2 b2a5e4 large 1476444926

Mitel zorgt voor naadloze integratie smartphone en IP-telefoon

Nieuwe 6900-serie IP-telefoons met geïntegreerde Bluetooth Sync met Smartphones

• Automatische handoff van smartphone naar IP-telefoon en terug

• Gedeelde toegang tot contacten via beide apparaten

• Wi-Fi connectiviteit ontkoppelt de IP-telefoon

• Hoge resolutie 7” kleuren touchscreen

• Laad mobiele apparaten direct op via de IP-telefoon

Mitel® (Nasdaq:MITL) (TSX:MNW), leverancier van bedrijfs-, cloud- en mobiele communicatie, kondigt vandaag een nieuwe stap aan in geïntegreerde oplossingen voor bedrijven. De 6900-serie zakelijke IP-telefoons hebben Bluetooth, draadloos contacten synchroniseren en Wi-Fi*. De hoge resolutie kleuren schermen zorgen ervoor dat elke medewerker volledige controle heeft over alle communicatie.

Door een ruime selectie accessoires en drie kleurstellingen hebben klanten een uitgebreide keuze. Zij kunnen naar eigen inzicht naadloze communicatie opzetten en eenvoudig samenwerken binnen hun organisatie. Uiteraard beschikken ze daarbij over de HD kwaliteit audio die men gewend is van Mitel.

De trendy en moderne styling van de nieuwe telefoons zorgt voor een gebruikerservaring die ik nog nergens anders heb gezien. Mitel blijft innoveren in mobiele communicatie. Met naadloze mobiele integratie tovert de nieuwe 6900 serie de traditionele telefoon om in een natuurlijk verlengstuk van een smart device.

Neil Hyndman, CEO van Merbridge Networks Corporations

De markt van zakelijke telefoons wordt in toenemende mate bepaald door klanten die een betere mobiel/desktop integratie zoeken. Fysieke desktop apparaten zien we duidelijk evolueren om zo aanvullende functies op mobiele apparaten uit te kunnen voeren. Deze nieuwe reeks Mitel zakelijke IP-telefoons past helemaal in dat plaatje

Stephanie Watson, General Manager bij MZA Consultants

Onze 6900 serie zakelijke IP-telefoons zijn ontworpen met het doel om de productiviteit en samenwerking binnen organisaties te verbeteren. De buitenkant van de telefoon ziet er elegant en esthetisch uit en zorgt voor een intuïtieve gebruikerservaring. Vereenvoudigde connectiviteit, nummerherkenning met profielfoto’s en eenvoudigere directory integratie maken dat deze telefoons onmisbaar zijn voor de moderne werknemer.

Bob Agnes, EVP & President van Mitel Enterprise Division

* Sommige features en functionaliteiten behoren bij specifieke 6900 modellen, zoals de versie van MiVoice Business en/of accessoires. Ga voor meer informatie naar je lokale reseller en bezoek onze website.