Mitel Bereikt Mijlpaal Drie Miljoen Cloud Abonnees

Meer dan één miljoen nieuwe gebruikers in 2016

• Twee keer zoveel cloud abonnees als de grootste concurrent

• Hoogste score in Gartner’s 2016 onderzoek naar tevredenheid bij hybride UC*

Mitel® (Nasdaq:MITL) (TSX:MNW), leverancier van bedrijfs-, cloud- en mobiele communicatie, heeft in 2016 meer dan één miljoen nieuwe cloud gebruikers aangesloten waardoor het bedrijf als eerste in de markt de mijlpaal van drie miljoen cloud abonnees bereikt. Het bedrijf is de nummer één in bedrijfs- en cloudcommunicatie met meer dan twee keer zoveel abonnees als de grootste concurrent.

Met het uitbreiden van de wereldwijde footprint, versterkt Mitel zijn cloud aanbod waardoor nog meer bedrijven en multinationals toegang hebben tot de diensten van de cloudcommunicatie leverancier. Eén op de vier cloud gebruikers maakt al gebruik van Mitel en een recent rapport van Gartner laat zien dat Mitel de hoogste score heeft als het gaat om tevredenheid op het gebied van hybride unified communications.

“Bedrijven over de hele wereld wenden zich tot cloud communicatie zodat hun werknemers eenvoudiger met elkaar kunnen communiceren. Cloud communicatie zorgt tevens voor een verbetering van de klantenservice en voor het vereenvoudigen van IT-beheer,” zegt Jon Brinton, EVP en president van Mitel Cloud Division. “Mitel levert de stabiliteit en expertise om bedrijven in hun eigen tempo te begeleiden naar hybride en volledige cloudoplossingen met de zekerheid dat hun investering toekomstbestendig is.”

Interessante feiten

- Mitel biedt clouddiensten aan in 40 landen ondersteund door 14 strategisch gelegen top-tier datacenters.

- Mitel is de enige leverancier van communicatie-oplossingen dat geplaatst is in alle vijf de Magic Quadrant voor zakelijke communicatie.

*Gartner’s Critical Capabilities voor Unified Communications as a Service (UCaaS), Gepubliceerd op 28 november 2016.

Gartner beveelt geen enkele leverancier, of product of dienst aan in zijn onderzoeksrapporten. Ook geven ze niet het advies aan gebruikers om alleen te kiezen voor de leveranciers met de hoogste score en ook geven ze geen andere indicatie. Gartner onderzoeksrapporten omvatten de meningen van Gartner's onderzoeksorganisatie en deze moeten niet uitgelegd worden als feiten. Gartner waart zich vrij van alle garanties, zowel expliciet als impliciet vermeld in het onderzoek, waaronder ook garanties op verkoopbaarheid of toepasbaarheid voor een bepaald doel.